niedziela, 10 maja 2015

Moje miejsca

Każdy z pewnością ma miejsca, w których przebywać lubi zdecydowanie najbardziej. Człowiek wtedy czuje się wyjątkowo, dobrze, bezpiecznie i nic oprócz tego, że tam jest, nie jest mu potrzebne. Dlatego przedstawię Wam listę 10. miejsc, które dla mnie są czymś wyjątkowym, i gdzie po prostu mi dobrze :).



Pierwsze miejsce, o którym opowiem w tym poście jest... MORZE ;)
Nieważne jakie - liczy się woda po horyzont i piasek! W ciepłe dni można usiąść z książką, poopalać się lub po prostu z przyjaciółmi. Zimą to dla mnie najlepsze miejsce do rozmyślań. Kiedy w moim życiu dzieją się rzeczy, o których muszę pomyśleć w samotności lub w ogóle jestem z nimi sama, jedynie wyjście nad chłodne morze mi pomaga. Na molo w Sopocie mam swoją ulubioną ławkę oraz miejsce, w którym zimą ciężko mnie znaleźć.
Do plaży mam w porywach 5min i przyznam się, że nie korzystam z tego tak, jak powinnam. Jestem tam zaledwie 2-3 razy w tygodniu. Od dzisiaj będę codziennie - obiecuję :).

To plaża zaraz obok miejsca, w którym mieszkam:



A tutaj trochę morza i plaży z podróży mojego życia, którą odbyłam w październiku 2014 z cudownymi ludźmi :)
(Polska-Katar-Tajlandia-Malezja-Chiny-Polska)






Piszcie o swoich ulubionych miejscach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz