poniedziałek, 5 stycznia 2015

Get free

Przedstawiam Wam moje postanowienia na ten rok. Na grafice jest tylko zarys, który zaraz rozwinę. To takie ogólne sprawy, które chciałabym wcielić w życie lub rozwinąć. Dodatkowo na każdy kolejny miesiąc zaczynając od lutego będę przygotowywać sobie wyzwania, czy zadania do wykonania, którymi będę się z Wami dzielić :)


1. Nie będę ukrywać - moja dieta jest tragiczna. Śmieciowe jedzenie, chipsy, większość rzeczy smażonych, a własnej roboty frytki na głębokim oleju to nocna specjalność Ali (mojej współlokatorki) i moja. Chcę, aby posiłki były mocno zarysowane - obiad nie myli się z kolacją, a 2 śniadanie jest drugim, a nie rozbitym na 6 posiłków między śniadaniem a obiadem (tak, potrafię to). Dodatkowo chcę nauczyć się przygotowywać zbilansowane posiłki i odpowiednio dobierać składniki pod względem wartości odżywczych, bo jest mi to zupełnie obcy temat.

2. Karnet na siłownię już jest w moich rękach, nic prostszego niż regularnie na niej przebywać ;)

3. Tutaj też nie muszę się mocno rozwijać - po prostu utrzymywanie stałego kontaktu z najbliższymi i tymi dobrymi znajomymi. To jest bardzo duże wyzwanie, ponieważ w moim otoczeniu chyba tylko mama nie narzeka, że się nie odzywam. Taka moja natura, którą trzeba trochę nagiąć.

4. Organizacja czasu, czyli spisywanie zadań na dany tydzień, a następnie rozdzielanie na konkretne dni. Kiedyś byłam zorganizowana i życie było prostsze, a doba trwała 30h! Po tegorocznych wakacjach i podróży do Azji bardzo się to rozmemłało. Zarządzam powrót do starych nawyków :)

5. Nie marnowanie WOLNEGO czasu na sprawy, które nie do końca sprawiają mi przyjemność. A uwierzcie, takich się trochę nagromadziło - czas na porządki. Do tego punkty zaliczam też takie rzeczy, które lubię robić, ale muszę coś wcześniej zrobić, żeby móc je robić. Już tłumaczę. Np. uwielbiam poznawać ludzi z innych krajów i z nimi rozmawiać. Jeśli już to oczywiście w języku angielskim, który wciąż gdzieś tam mi kuleje. Więc przysiadam i uczę się - ale w przyjazny mi sposób. Tutaj wkracza też szukanie sposobów :)

6. We wszystkim! W nowej diecie, w ćwiczeniach, w nauce, w kontaktach z ludźmi itd. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz