środa, 7 stycznia 2015

1998


Od zawsze mam nagromadzone kolczyki, bransoletki, łańcuszki, pierścionki.. I co mi po nich skoro nigdy ich nie ubieram? ;) Czas to zmienić!


30 dni z biżuterią to wyzwanie, które postawiłam sobie dzisiaj i pierwszy dzień został zakończony powodzeniem. Naszyjnik z serduszkiem, który dostałam w poprzednie święta od dziewczyny mojego brata zawisł na mojej szyi! Każdego dnia postaram się założyć naszyjnik, bransoletkę lub pierścionek (kolczyków nie wymieniam, bo choć mam ich sporo to niestety przeważnie mnie uczulają). Zawsze kiedy mam coś z biżuterii na sobie czuję się bardziej kobieco, więc zmuszenie się do tego będzie całkiem przyjemne i sprawi, że każdego dnia przed wyjściem z domu wyjmę koszyk z moimi skarbami i postaram się coś dobrać :)

Sesja zbliża się wielkimi krokami... Jutro mam pierwsze zaliczenie z Baz Danych. Języka SQL nie znam nic a nic, a do rozpoczęcia zostało niecałe 10h. Trzymajcie za mnie kciuki! :)

1 komentarz: